Rehabilitacja dorosłych

Rehabilitacja dorosłych z dojazdem Warszawa

Rehabilitacja osób dorosłych Fizjomeritum – fizjoterapia i rehabilitacja z dojazdem Warszawa

Nasz zespół specjalizuje się w usprawnianiu osób dorosłych, starszych oraz dzieci. Pomagamy pacjentom po udarach mózgu, po operacjach oraz z innymi dolegliwościami związanymi z narządem ruchu.

Czym jest rehabilitacja?

Rehabilitacja stosowana przez nas zaczyna się od wnikliwego badania oraz analizy problemu z jakim się do nas zgłosiłeś. Podczas pierwszej wizyty wytłumaczymy Ci w jasny i przystępny sposób jak możemy Ci pomóc oraz odpowiemy na wszystkie Twoje pytania lub obawy. Wspólnie ustalimy priorytety dotyczące zdrowia, zaplanujemy rehabilitację i rozpoczniemy leczenie.

Czy rehabilitacja jest w pełni bezpieczna?

Każdy nasz terapeuta to osoba posiadająca tytuł magistra czyli osoba z pełnym wykształceniem medycznym. Dlatego możesz być spokojny o swoje bezpieczeństwo – podczas rehabilitacji korzystamy tylko z bezpiecznych metod leczenia.

Gdzie wykonujemy zabiegi?

W zależności od Twoich potrzeb i możliwości, usługi z zakresu rehabilitacji, mogą być wykonane w Twoim domu, miejscu pracy czy gabinecie. Zapewnia to oszczędność czasu i dużą wygodę. Terapeuta zawsze przyjeżdża z niezbędnym sprzętem – przyrządami do wykonania zabiegu lub ćwiczeń oraz stołem rehabilitacyjnym.

W jakich przypadkach Ci pomożemy?

• w bólach kręgosłupa,
  • w stanach pooperacyjnych,
  • w bólach kończyn,
  • w bólach stawów (min. bioder, kolan, stawów skokowych, ramiennych, łokciowych, nadgarstków),
  • w bólach głowy,
  • w zespole napięcia przedmiesiączkowego,
  • w rwach (kulszowa, ramienna i inne),
  • w zaburzeniach funkcjonalnych kobiet w ciąży,
  • bólach związanych z ciążą,
  • w bólach mięśni,
  • zaparciach,
  • szumach usznych.

Gdzie działamy?
Dojeżdżamy na terenie Warszawy i okolic. Dojazd zawsze bezpłatny.

Rehabilitacja z dojazdem – Warszawa i okolice: Marki, Zielonka, Ząbki, Rembertów, Sulejówek, Józefów, Otwock, Piaseczno, Józefosław, Stare Babice, Blizne Łaszczyńskiego, Konstancin-Jeziorna, Wiązowna, Wołomin, Łomianki, Klaudyn, Izabelin, Dziekanów Leśny, Nieporęt.

Fizjomeritum – rehabilitacja z dojazdem do domu na terenie Warszawy.
kontakt: +48 604 620 596
mail: kontakt@fizjomeritum.pl